Przejdź do głównej zawartości

NQ serum- Rozświetlenie z efektem antyoksydacyjnym

Jakiś czas temu w moje ręce wpadła paczka od Nature Queen. Zawartość była powalająca, interesująca i zaskakująca.

Patrząc na te wszystkie wspaniałości do pielęgnacji twarzy powiedziałam WOW.
Było tam między innymi serum antyoksydacyjne o działaniu rozświetlającym, które akurat wchodzi na rynek. W sumie to jestem szczęściarą, gdyż jako jedna z niewielu miałam okazję wypróbować ten specyfik jeszcze przed trafieniem do sklepu. Cóż mogę o nim powiedzieć...
Biała lilia i jagody goji -
zapach ciekawy, delikatny, kuszący, ale nie słodki.
Konsystencja lekka, biała ze świecącymi drobinkami.
Serum schowane jest w ładnym, estetycznym kartoniku, zamknięte w buteleczce z pipetką. 
Design opakowania dla mnie piękny, delikatny, subtelny i kuszący dla oka.
Teraz przejdziemy do działania. 
Po co nam takie serum ?
Po to na przykład, by nawilżyć skórę, ochronić przed przedwczesnym starzeniem i wyrównać koloryt. Składniki produktu są fajne
to ekstrakty z kwiatów białej lilii, jagód goji, rozmarynu, witamina E  i polisacharyd bogaty w fukozę. Nie wiem co to to ostatnie, ale brzmi ciekawie 😂

Serum antyoksydacyjne czyli takie serum, które działa przede wszystkim na przedwczesne starzenie skóry, na które ma wpływ kilka czynników takich jak 
stres, palenie papierosów i coś na czasie, 
czyli nadmierne przebywanie na słońcu.
Przyjazne dla Vegan. 
Nie klei się, nie daje uczucia maski. Można stosować samodzielnie lub mieszać z ulubionym kremem. Ja stosuję samo serum, po wcześniejszym oczyszczeniu twarzy.
Uważam ten kosmetyk
za GODNY UWAGI. 
Skóra nawilżona i rozjaśniona. 
Nakładając palcami widać pozostałe, świecące drobinki.
Buteleczka 30 ml.
Lecę testować pozostałe produkty.
Pozdrawiam serdecznie -




Komentarze

  1. Zajebiście rozświetla. W nocy nie trzeba latarki. Lofciam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo rewelacyjna recenzja oraz piękne kosmetyki mają śliczne opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czuję się zachęcona do testowania.

    OdpowiedzUsuń
  4. też miałam okazję testować to serum i jestem z niego równie zadowolona. Dobrze nawilża i pięknie rozświetla :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Radykalna prawda w związku" recenzja e-book

Hej ludziki Ostatnio dzięki współpracy z Reach a bloger miałam okazję przeczytać e-book "Radykalna prawda w związku" . Książka ta właściwie jest takim trochę poradnikiem dla par, które chcą osiągnąć szczęśliwy związek, bo jak wiadomo czasami sama miłość nie wystarczy... Autorem e-booka jest psychotraumatolog Sergio S Dorje , który zajmuje się między innymi terapią traum . "Radykalna prawda w związku " to taka czytanka na jedno popołudnie, akurat w sam raz do kawki na świeżym powietrzu. Czyta się szybko i przyjemnie. Dużo się możemy dowiedzieć odnośnie tego co robimy źle w związku, jakie są języki miłości i jak powinniśmy się nimi posługiwać. Ogólnie przydatna wiedza. Mamy tam też ćwiczenia dla par z których możemy skorzystać. Generalnie polecam. E-booki są czasem przydatne- nie powiem. Okładka też mi się bardzo podoba, jednak jeśli chodzi o format książki to jednak wolę wersję papierową.  A Wy wolicie czytać e-booki czy jednak musicie czuć zapach książ

Perfumy od Refan Polska 👍❤

Dziś znowu pachnący wpis. Jestem strasznym zapachowcem, dlatego zapachów tutaj sporo. Tym razem kilka słów na temat perfum od perfumeria REFAN  http://refan-polska.com/  ❤ Wybór zapachów spory zarówno dla pań jak i dla panów. Ja wybrałam nr 115  czyli zapach Gabriela Sabatini. Mocny, dość intensywny zapach,  dla kobiety pewnej siebie i zdecydowanej-  tak bym go określiła. Perfumy zawierają duże zaperfumowanie  co sprawia, że zapach jest długotrwały  i nie ulotny.  Nie mam się do czego przyczepić jeżeli chodzi o trwałość.  Wystarczy jeden psik, więc powiedziałabym również, że są wydajne. Refan posiada buteleczki o różnych pojemnościach od 15ml do 100 ml i więcej, ale to przy zamówieniach  w sklepie.  Moja buteleczka ma 50ml jest podłużna, delikatna i posiada srebrną nakładkę.  Dodatkowo iż dostałam je przed świętami- perfumki, były świetnie zapakowane.  Oprócz ładnej, świątecznej torebki  miałam też mikołajkową czapeczkę  na nakładce butelki.  Design powalający

Urlop czas zacząć 😉

Witaj morze, polskie morze 😉 🌞🌞🌞 Odezwę się jak wrócę i nowe wpisy wrzucę. Teraz trzeba naładować bateryjki... POZDRAWIAM