Przejdź do głównej zawartości

Francuska świeca zapachowa

Uwielbiam świece zapachowe i już dawno o nich nie pisałam.
Dziś taki krótki wpis ,
a na tapecie świeca zapachowa,
która ładnie wygląda,
przyjemnie pachnie,
jest niezastąpiona wieczorem,
idealna na długą, odprężającą kąpiel.
To taki zapach, który wprawia nas w dobry nastrój.
Myślę,że taka właśnie jest obłędnie pachnąca pomarańczą i cynamonem
francuska świeca
od Le Chatelard 1802.
Zapalając ją stworzysz przytulną atmosferę w dowolnym pomieszczeniu!
To połączenie zapachów jest absolutnie magiczne i pasuje w sam raz na prezent 🎁
Zapach taki delikatny i przyjemny...

Opakowanie świecy- metalowe 
czyli różni się nieco od innych tego typu świec.
Plusem świecy jest to,
że się pali i pali (30h)
Koszt 38 zł
Pojemność 100g
Więcej na temat tej świecy tu

⬇️⬇️⬇️
https://demetra.pl/pl/p/Swieca-o-zapachu-pomaranczy-i-cynamonu-100g.-Le-Chatelard/808

Komentarze

  1. No ja też uwielbiam świece zapachowe bo pięknie pachną i zapach utrzymuje się długo no i takie inne opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie świece zdecydowanie umilają spędzony czas. Bardzo zainteresowała mnie ta świeca francuska.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kupować świece, najróżniejsze. Ostatnio odkryłam całą torbę jeszcze nie używanych, obłędnie pachnących. Szykuje mi się cała masa cudownych kąpielowych wieczorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh... u mnie faza na świece zacznie się na jesień ;D Szkoda, że nie da się poczuć zapachu przez neta ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. lubie kupowac swiece zapachowe na prezent

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię świeczki :) Lubię jak zdobią mój dom, ale też i ich miłe światełko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również lubię, jak mi w domu ładnie pachnie. O tej marce jeszcze nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapach pomarańczy i cynamonu jest dla mnie istnym obłędem

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię świece zapachowe, z pewnością kiedyś po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam świece zapachowe, ale o tej nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje ukochane świece są z Ikei. Zawsze jak jesteśmy tam ba zakupach, to sobie coś kupuję. A potem mąż na mnie krzyczy, że śmierdzi w całym domu. Faceci się nie znają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię spać przy zapalonej świecy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam o niej, ale super odkryć u Ciebie coś nowego. Sama uwielbiam świece zapachowe <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapach z pewnością by mi się spodobał. Opakowanie też jest świetne. Uwielbiam zapachowe świece :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię takie gadżety. Lubię ładne zapachy

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam wieczorami zapalać świece zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Radykalna prawda w związku" recenzja e-book

Hej ludziki Ostatnio dzięki współpracy z Reach a bloger miałam okazję przeczytać e-book "Radykalna prawda w związku" . Książka ta właściwie jest takim trochę poradnikiem dla par, które chcą osiągnąć szczęśliwy związek, bo jak wiadomo czasami sama miłość nie wystarczy... Autorem e-booka jest psychotraumatolog Sergio S Dorje , który zajmuje się między innymi terapią traum . "Radykalna prawda w związku " to taka czytanka na jedno popołudnie, akurat w sam raz do kawki na świeżym powietrzu. Czyta się szybko i przyjemnie. Dużo się możemy dowiedzieć odnośnie tego co robimy źle w związku, jakie są języki miłości i jak powinniśmy się nimi posługiwać. Ogólnie przydatna wiedza. Mamy tam też ćwiczenia dla par z których możemy skorzystać. Generalnie polecam. E-booki są czasem przydatne- nie powiem. Okładka też mi się bardzo podoba, jednak jeśli chodzi o format książki to jednak wolę wersję papierową.  A Wy wolicie czytać e-booki czy jednak musicie czuć zapach książ

Perfumy od Refan Polska 👍❤

Dziś znowu pachnący wpis. Jestem strasznym zapachowcem, dlatego zapachów tutaj sporo. Tym razem kilka słów na temat perfum od perfumeria REFAN  http://refan-polska.com/  ❤ Wybór zapachów spory zarówno dla pań jak i dla panów. Ja wybrałam nr 115  czyli zapach Gabriela Sabatini. Mocny, dość intensywny zapach,  dla kobiety pewnej siebie i zdecydowanej-  tak bym go określiła. Perfumy zawierają duże zaperfumowanie  co sprawia, że zapach jest długotrwały  i nie ulotny.  Nie mam się do czego przyczepić jeżeli chodzi o trwałość.  Wystarczy jeden psik, więc powiedziałabym również, że są wydajne. Refan posiada buteleczki o różnych pojemnościach od 15ml do 100 ml i więcej, ale to przy zamówieniach  w sklepie.  Moja buteleczka ma 50ml jest podłużna, delikatna i posiada srebrną nakładkę.  Dodatkowo iż dostałam je przed świętami- perfumki, były świetnie zapakowane.  Oprócz ładnej, świątecznej torebki  miałam też mikołajkową czapeczkę  na nakładce butelki.  Design powalający

Urlop czas zacząć 😉

Witaj morze, polskie morze 😉 🌞🌞🌞 Odezwę się jak wrócę i nowe wpisy wrzucę. Teraz trzeba naładować bateryjki... POZDRAWIAM