Przejdź do głównej zawartości

Majtki menstruacyjne WIMIN





Jakiś czas temu opisywałam już majtki menstruacyjne innej firmy, ale dziś przychodzę do Was kobietki z majtkami od Wimin.

Wybrałam rozmiar M model 

Comfort (czarne) i Regular (beżowe).

Jestem już po testach i podobnie jak ostatnio krzyczę: 

yes, yes, yes !

Wygodne, bawełniane i starannie uszyte majtki okresowe. Ja wiem, że dla nie których to szok i nie dowierzanie, no bo jak majtki na okres ?, 

ale to 100 razy wygodniejsze niż podpaski ! 

Choć z podpasek całkiem nie rezygnuję, przynajmniej póki nie przetestuję tych 

co dostałam ...😉

Tak jak napisałam majtki są bawełniane, chłonne i wygodne, a nawet bardzo wygodne, lecz chłonność jest tutaj najważniejsza !

100% suchości, dzięki chłonnej warstwie z tkaniny bambusowej i ochrona ubrań dzięki warstwie antyplamowej. 

Miękki, oddychający i wytrzymały, 

bambus ma naturalny talent do wiązania wilgoci i odprowadzania jej z dala od skóry. Dzięki temu doskonale chłonie i chroni przed przeciekaniem. 

Ma właściwości antybakteryjnie i dba o dobrą cyrkulację powietrza.

Warstwa ochronna 

skutecznie chroni ubrania przed plamami, żeby spokojnie można było założyć to, co się lubi– nawet jasne ubrania.

Cieńsze niż podpaski, 

a chłoną tyle, co 3-4 tampony (w zależności od modelu).

Mogą być dodatkowym zabezpieczeniem 

np. dla kubeczka menstruacyjnego.

Przy okresie takich majtek musimy mieć co najmniej ze 3 pary chyba, że używamy na przemian z podpaskami lub tamponami. Ja mam ogólnie 4 i piorę w szarym mydle jak tylko zdejmę, żeby sobie schły na zmianę. 

Można prać w pralce przed wcześniejszym namoczeniem. Nie uciskają, nie krępują ruchów. Okresy mam obfite, a majtki Wimin ani razu mi nie przeciekły, więc moja opinia jest jak najbardziej pozytywna. 

Warto też dodać, że np czarne Comfort mają ładny design chodzi mi o wstawki po bokach.

Koszt takich majtek to 90 zł. 

Warto jednak pamiętać, że przy odpowiednim dbaniu i praniu bielizna ta będzie nam służyć latami. 

Uważam, że warto próbować nowych rozwiązań tym bardziej, że w tym przypadku warto.

Dziękuję WIMIN za możliwość wypróbowania i oceny 👍👍👍⬇️



Komentarze

  1. Miałam już okazję stosować majtki menstruacyjne i uważam, że jest to świetne rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o mnie nie miałam jeszcze okazji przetestować takich majtek ja tylko na noc to podpaski a w dzień tampony może dlatego że nie mam aż tak obfitych miesiączek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Majtki są naprawdę ciekawe. Bardzo chciałabym je wypróbować, choć raczej byłyby jako zabezpieczenie by reszta nie zawiodła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O mamo ... Serio? Ja to chyba zacofana jestem. Majtki menstruacyjne? Pierwsze słyszę. Naprawdę. Musiałabym je wypróbować, ale teraz to już nie mam co, ponieważ po chemioterapii mam sztucznie wywołaną menopauzę 🙈 niby fajnie, mówią, ale ja osobiście nic w tym fajnego nie widzę. Wolałabym jednak mieć ten okres co miesiąc przez 5 dni (bo tak miewałam), niż znosić to, co w tej chwili muszę 😥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Radykalna prawda w związku" recenzja e-book

Hej ludziki Ostatnio dzięki współpracy z Reach a bloger miałam okazję przeczytać e-book "Radykalna prawda w związku" . Książka ta właściwie jest takim trochę poradnikiem dla par, które chcą osiągnąć szczęśliwy związek, bo jak wiadomo czasami sama miłość nie wystarczy... Autorem e-booka jest psychotraumatolog Sergio S Dorje , który zajmuje się między innymi terapią traum . "Radykalna prawda w związku " to taka czytanka na jedno popołudnie, akurat w sam raz do kawki na świeżym powietrzu. Czyta się szybko i przyjemnie. Dużo się możemy dowiedzieć odnośnie tego co robimy źle w związku, jakie są języki miłości i jak powinniśmy się nimi posługiwać. Ogólnie przydatna wiedza. Mamy tam też ćwiczenia dla par z których możemy skorzystać. Generalnie polecam. E-booki są czasem przydatne- nie powiem. Okładka też mi się bardzo podoba, jednak jeśli chodzi o format książki to jednak wolę wersję papierową.  A Wy wolicie czytać e-booki czy jednak musicie czuć zapach książ

Perfumy od Refan Polska 👍❤

Dziś znowu pachnący wpis. Jestem strasznym zapachowcem, dlatego zapachów tutaj sporo. Tym razem kilka słów na temat perfum od perfumeria REFAN  http://refan-polska.com/  ❤ Wybór zapachów spory zarówno dla pań jak i dla panów. Ja wybrałam nr 115  czyli zapach Gabriela Sabatini. Mocny, dość intensywny zapach,  dla kobiety pewnej siebie i zdecydowanej-  tak bym go określiła. Perfumy zawierają duże zaperfumowanie  co sprawia, że zapach jest długotrwały  i nie ulotny.  Nie mam się do czego przyczepić jeżeli chodzi o trwałość.  Wystarczy jeden psik, więc powiedziałabym również, że są wydajne. Refan posiada buteleczki o różnych pojemnościach od 15ml do 100 ml i więcej, ale to przy zamówieniach  w sklepie.  Moja buteleczka ma 50ml jest podłużna, delikatna i posiada srebrną nakładkę.  Dodatkowo iż dostałam je przed świętami- perfumki, były świetnie zapakowane.  Oprócz ładnej, świątecznej torebki  miałam też mikołajkową czapeczkę  na nakładce butelki.  Design powalający

Urlop czas zacząć 😉

Witaj morze, polskie morze 😉 🌞🌞🌞 Odezwę się jak wrócę i nowe wpisy wrzucę. Teraz trzeba naładować bateryjki... POZDRAWIAM