Przejdź do głównej zawartości

"Rejs po miłość"-książka po którą warto sięgnąć


Ostatnio miałam ogromną przyjemność spotkać się ponownie z twórczością pani
Danuty Korolewicz
Tym razem jednak nie była to komedia. Zdziwił mnie gatunek książki i jej okładka. Okładka jak i tytuł sugerowały mi, że będzie to jakiś wakacyjny romans- co było błędem oczywiście. 

Książka pod tytułem
"Rejs po miłość" jest powieścią obyczajową, takim trochę dramatem
z dobrym zakończeniem. Świetnie się ją czyta, wciąga od pierwszych stron, a bohaterowie są realni i charakterni.
Historia ciekawa, taka życiowa bym powiedziała. Jest to opowieść o młodej, zakochanej po uszy kobiecie, która staje się ofiarą nieszczęśliwego wypadku w wyniku którego jej życie nie jest już takie jak było... Po wypadku Julita zamyka się w sobie, przestaje wierzyć w prawdziwą miłość i staje się całkiem inna niż była niegdyś. 

Czasami jej zachowanie trochę mnie irytowało, ale w sumie było normalne na swój sposób
patrząc na to co ta dziewczyna przeszła.
Nie chcę tu za bardzo spojlerować, więc nie napiszę co i dlaczego się wydarzyło. Uważam,że warto sięgnąć po tę "lekturę" i samemu wczytać się w te 367 stron. 

Książka wydana przez wydawnictwo LUCKY.
Cieszę się ogromnie,że miałam okazję przeczytać. Pod koniec trochę się popłakałam 😉
POLECAM serdecznie 📖




Komentarze

  1. Na ten moment, nie planuję czytać tej książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się bardzo podobała, więc zachęcam w wolnym czasie 😉 Pozdrawiam

      Usuń
  2. Super opisana książka przez ciebie ja nie lubię czytać ale po przeczytaniu tego pięknego wstępu aż kusi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że godna polecenia historia ♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Radykalna prawda w związku" recenzja e-book

Hej ludziki Ostatnio dzięki współpracy z Reach a bloger miałam okazję przeczytać e-book "Radykalna prawda w związku" . Książka ta właściwie jest takim trochę poradnikiem dla par, które chcą osiągnąć szczęśliwy związek, bo jak wiadomo czasami sama miłość nie wystarczy... Autorem e-booka jest psychotraumatolog Sergio S Dorje , który zajmuje się między innymi terapią traum . "Radykalna prawda w związku " to taka czytanka na jedno popołudnie, akurat w sam raz do kawki na świeżym powietrzu. Czyta się szybko i przyjemnie. Dużo się możemy dowiedzieć odnośnie tego co robimy źle w związku, jakie są języki miłości i jak powinniśmy się nimi posługiwać. Ogólnie przydatna wiedza. Mamy tam też ćwiczenia dla par z których możemy skorzystać. Generalnie polecam. E-booki są czasem przydatne- nie powiem. Okładka też mi się bardzo podoba, jednak jeśli chodzi o format książki to jednak wolę wersję papierową.  A Wy wolicie czytać e-booki czy jednak musicie czuć zapach książ

Perfumy od Refan Polska 👍❤

Dziś znowu pachnący wpis. Jestem strasznym zapachowcem, dlatego zapachów tutaj sporo. Tym razem kilka słów na temat perfum od perfumeria REFAN  http://refan-polska.com/  ❤ Wybór zapachów spory zarówno dla pań jak i dla panów. Ja wybrałam nr 115  czyli zapach Gabriela Sabatini. Mocny, dość intensywny zapach,  dla kobiety pewnej siebie i zdecydowanej-  tak bym go określiła. Perfumy zawierają duże zaperfumowanie  co sprawia, że zapach jest długotrwały  i nie ulotny.  Nie mam się do czego przyczepić jeżeli chodzi o trwałość.  Wystarczy jeden psik, więc powiedziałabym również, że są wydajne. Refan posiada buteleczki o różnych pojemnościach od 15ml do 100 ml i więcej, ale to przy zamówieniach  w sklepie.  Moja buteleczka ma 50ml jest podłużna, delikatna i posiada srebrną nakładkę.  Dodatkowo iż dostałam je przed świętami- perfumki, były świetnie zapakowane.  Oprócz ładnej, świątecznej torebki  miałam też mikołajkową czapeczkę  na nakładce butelki.  Design powalający

Urlop czas zacząć 😉

Witaj morze, polskie morze 😉 🌞🌞🌞 Odezwę się jak wrócę i nowe wpisy wrzucę. Teraz trzeba naładować bateryjki... POZDRAWIAM