Przejdź do głównej zawartości

Senelle- bo ja chcę być piękna!

Jest gorąco i duszno. Ta pogoda mnie wykańcza, więc dziś na blogu rządzi Aga i to właśnie jej tekst przeczytacie.
ZAPRASZAM ⬇️

Kobiety pod wieloma względami są wyjątkowe. W przeciwieństwie do większości mężczyzn, dbamy o porządek w mieszkaniu, robimy pranie, gotujemy. 
Mimo wielu obowiązków znajdujemy czas na chwilę przyjemności.Bez wątpienia jedną z nich jest dbanie o swój wygląd. Bez względu czy mieszkamy w dużej aglomeracji czy w małym miasteczku, chcemy czuć się piękne! Nic więc dziwnego, że nasza kosmetyczka musi być wypełniona różnego rodzaju kremami i balsamami. Co prawda, Matki Natury oszukać się nie da, ale stosując wysokiej jakości kosmetyki, możemy skutecznie opóźnić proces zegara biologicznego.
Producenci prześcigają się w opracowywaniu coraz to nowszych, coraz to lepszych receptur, fundując nam produkty odmładzające, ujędrniające, upiększające. Wystarczy wejść do pierwszego lepszego marketu, aby dostać oczopląsu - półki uginają się od najwyższej jakości kremów i innych wynalazków. 
Ale czy rzeczywiście, to co oferują nam sieci handlowe jest najlepsze? Czy rzeczywiście produkty na promocji, przyniosą pożądany efekt? 

Senelle Cosmetics to opolska firma produkująca kosmetyki naturalne. Można je nabyć w stolicy polskiej piosenki, ale również w wielu miastach na terenie Polski. Od lat wyznaję zasadę, że warto, a nawet trzeba wspierać lokalny biznes, bo nie ukrywajmy, nie każda firma może pozwolić sobie na wybudowanie biurowca w centrum stolicy i podpisanie umowy z wielką siecią. Senelle Cosmetics to firma, która stawia na jakość, a nie na ilość! 
Miałam przyjemność stosowania ich produktu. Korygujący KREM pod oczy jest po prostu rewelacyjny! Ma przyjemny, delikatny zapach, błyskawicznie się wchłania, nie podrażnia skóry, nie pozostawia tłustych plam. A najważniejsze - działa od razu! W składzie znajdziemy olejowe substancje aktywne, a także ekstrakt z maku polnego i kofeinę. 
Przyznam się szczerze - jestem bardzo pozytywnie zaskoczona! Krem nie uczula, nie podrażnia, a nade wszystko efektywnie minimalizuje opuchliznę pod oczami! Opakowanie 15 ml wystarczy na na długi czas, bowiem produkt jest niezwykle wydajny! Dla mnie ten krem to strzał w dziesiątkę!
Senelle Cosmetics  do produkcji wszystkich kosmetyków wykorzystuje jedynie polskie składniki! To Kobieca Marka 2018 roku! Asortyment firmy jest bardzo bogaty. Mam nadzieję, że niebawem będę miała przyjemność podzielić się z Wami kolejnymi recenzjami. 

Zapraszam na stronę 
/https://senelle.pl/ - zapiszcie się do Newslettera, a za przesyłkę na pierwsze zakupy nie zapłacicie ani grosza!

Aga Anna Bogini

💮💮💮
💮💮💮
💮💮💮
💮💮💮

Komentarze

  1. Pierwszy raz widzę tą firmę ale bardzo mnie zaciekawił i na pewno go wypróbuję super recenzja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam tę markę z kilku produktów i lubię za działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubie produkty tej marki, mój hit to olejek i peeling

    OdpowiedzUsuń
  4. Firmę kojarzę ale nie miałam okazji wypróbować na własnej skórze ich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Produkty tej marki rewelacyjnie spisują się w moim przypadku. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Z ciekawości chyba sięgnęłabym po ten kosmetyk by sprawdzić jak podziała na moją skórę.

    OdpowiedzUsuń
  7. W ogóle nie znam tej marki, pierwszy raz o niej słyszę.
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje sie dosc ciekawy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta firma kusi mnie od dawna, ale jeszcze nic nie próbowałam :) Kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Opole to piękne miasto ❤ Byłam wiele razy ✌ Mam tam sporą część rodziny 👈

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Radykalna prawda w związku" recenzja e-book

Hej ludziki Ostatnio dzięki współpracy z Reach a bloger miałam okazję przeczytać e-book "Radykalna prawda w związku" . Książka ta właściwie jest takim trochę poradnikiem dla par, które chcą osiągnąć szczęśliwy związek, bo jak wiadomo czasami sama miłość nie wystarczy... Autorem e-booka jest psychotraumatolog Sergio S Dorje , który zajmuje się między innymi terapią traum . "Radykalna prawda w związku " to taka czytanka na jedno popołudnie, akurat w sam raz do kawki na świeżym powietrzu. Czyta się szybko i przyjemnie. Dużo się możemy dowiedzieć odnośnie tego co robimy źle w związku, jakie są języki miłości i jak powinniśmy się nimi posługiwać. Ogólnie przydatna wiedza. Mamy tam też ćwiczenia dla par z których możemy skorzystać. Generalnie polecam. E-booki są czasem przydatne- nie powiem. Okładka też mi się bardzo podoba, jednak jeśli chodzi o format książki to jednak wolę wersję papierową.  A Wy wolicie czytać e-booki czy jednak musicie czuć zapach książ

Perfumy od Refan Polska 👍❤

Dziś znowu pachnący wpis. Jestem strasznym zapachowcem, dlatego zapachów tutaj sporo. Tym razem kilka słów na temat perfum od perfumeria REFAN  http://refan-polska.com/  ❤ Wybór zapachów spory zarówno dla pań jak i dla panów. Ja wybrałam nr 115  czyli zapach Gabriela Sabatini. Mocny, dość intensywny zapach,  dla kobiety pewnej siebie i zdecydowanej-  tak bym go określiła. Perfumy zawierają duże zaperfumowanie  co sprawia, że zapach jest długotrwały  i nie ulotny.  Nie mam się do czego przyczepić jeżeli chodzi o trwałość.  Wystarczy jeden psik, więc powiedziałabym również, że są wydajne. Refan posiada buteleczki o różnych pojemnościach od 15ml do 100 ml i więcej, ale to przy zamówieniach  w sklepie.  Moja buteleczka ma 50ml jest podłużna, delikatna i posiada srebrną nakładkę.  Dodatkowo iż dostałam je przed świętami- perfumki, były świetnie zapakowane.  Oprócz ładnej, świątecznej torebki  miałam też mikołajkową czapeczkę  na nakładce butelki.  Design powalający

Urlop czas zacząć 😉

Witaj morze, polskie morze 😉 🌞🌞🌞 Odezwę się jak wrócę i nowe wpisy wrzucę. Teraz trzeba naładować bateryjki... POZDRAWIAM