Przejdź do głównej zawartości

Aga pizzę poleca... 👍

Ta pizza uzależnia! Lubicie pizzę?
Nie znam osoby, która choć raz na jakiś czas, nie delektowałaby się tym włoskim specjałem. Aczkolwiek historia pieczonego placka sięga starożytnej Grecji. Dziś chyba w każdy mieście, a nawet miasteczku, można zamówić ten specjał. W samym tylko Opolu funkcjonuje wiele pizzerii, które prześcigają się między sobą oferując wyjątkowe i wspaniałe promocje. Rabaty, darmowe napoje – wszystko po to, aby przyciągnąć zgłodniałych klientów. Niemniej jednak, pizza pizzy nie jest równa. Sekretem jest ciasto.
Kiedy w 1889 Małgorzata Sabaudzka królowa Włoch przyjechała do Neapolu, otrzymała od kucharza pizzę tylko z trzema składnikami – mozzarella, pomidory i bazylia. I to właśnie od imienia królowej, zawdzięczamy nazwę najprostszej pizzy, jaką jest Margherita.
Dziś możemy nabyć pizze niemal ze wszystkim. Ananas, tuńczyk, owoce morza – dla każdego znajdzie się coś smacznego.
Im więcej dodatków, tym droższa cena. Jednak trzeba wiedzieć, że nie wszystkie składniki do siebie pasują. Największym jednak grzechem kucharzy jest podstawowy brak wiedzy na temat przygotowania ciasta, albo sosu. Bardzo często zdarza się, że pizza jest gumowa, przepieczona, nawet nieraz, aż zwęglona. . Ostatnio odkryłam wspaniałą i w mej ocenie najlepszą pizzerie w Opole. PIZZERIA MOZZARELLA
mieści się przy ulicy Sienkiewicza 17. Pierwszy plus, który od razu zauważyłam to krótkie menu. Jeśli lokal oferuje 50 rodzajów pizzy, na różnych ciastach to od razu zaświeca mi się czerwone światełko. Miałam przyjemność zobaczyć jak powstaje moja pizza. Już na początku, pozytywnie zaskoczył mnie sposób z jakim kucharz zajął się ciastem. W pieczołowity sposób zostało przygotowane. Następnie sos pomidorowy, gęsty, aromatyczny. Obowiązkowo mozzarella, pieczarki, cebula.
Pizza trafia do rozgrzanego piekarnika
(380 stopni). Po kilku minutach zostaje wyjęta, a na wierzch trafiają kawałki salami i boczku (największym grzechem jest pieczenie wszystkich składników razem).
W sumie po 5 minutach moja pizza jest gotowa! Po wyjęciu, aromatu dodaje świeża rukola. Jeśli chodzi o smak to jest po prostu wyjątkowy. Jeśli jesteście w stolicy polskiej piosenki, jeśli macie ochotę zjeść wspaniałą pizze w konkurencyjnej cenie to koniecznie odwiedźcie lokal przy ulicy Sienkiewicza 17. Na FB możecie znaleźć dodatkowe informacje, a także zdjęcia i filmiki, które z pewnością rozbudzą Wasze kubki smakowe!

https://www.facebook.com/1pizzaopole/

https://mozzarella.com.pl/

Nie wiem jak Wam, ale mi Aga narobiła strasznej ochoty na pizzę. Aż zgładniałam przez nią. Myślę, że jak będę w Opolu to koniecznie tam zajdę sprawdzić na własnych kubkach smakowych czy rzeczywiście warto ... 🤔🤔🤔
P.s
Fajny ten kucharz 😉

                                      Pozdrawiam Eveline R.

 💮💮💮
💮💮💮
 💮💮💮
💮💮💮
💮💮💮

Komentarze

  1. Matko, jak ja dawno pizzy nie jadłam. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam jakoś nigdy nie miałam wielkiego parcia na pizzę. Jak już jadłam to tylko domową :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że od ponad roku nie jadłam pizzy, ale jakoś nie kusi mnie. Ale wiem, że są smakosze którzy uwielbiają różne kombinacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uuuuu ta pizza z sałatą - zjadłabym!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Radykalna prawda w związku" recenzja e-book

Hej ludziki Ostatnio dzięki współpracy z Reach a bloger miałam okazję przeczytać e-book "Radykalna prawda w związku" . Książka ta właściwie jest takim trochę poradnikiem dla par, które chcą osiągnąć szczęśliwy związek, bo jak wiadomo czasami sama miłość nie wystarczy... Autorem e-booka jest psychotraumatolog Sergio S Dorje , który zajmuje się między innymi terapią traum . "Radykalna prawda w związku " to taka czytanka na jedno popołudnie, akurat w sam raz do kawki na świeżym powietrzu. Czyta się szybko i przyjemnie. Dużo się możemy dowiedzieć odnośnie tego co robimy źle w związku, jakie są języki miłości i jak powinniśmy się nimi posługiwać. Ogólnie przydatna wiedza. Mamy tam też ćwiczenia dla par z których możemy skorzystać. Generalnie polecam. E-booki są czasem przydatne- nie powiem. Okładka też mi się bardzo podoba, jednak jeśli chodzi o format książki to jednak wolę wersję papierową.  A Wy wolicie czytać e-booki czy jednak musicie czuć zapach książ

Perfumy od Refan Polska 👍❤

Dziś znowu pachnący wpis. Jestem strasznym zapachowcem, dlatego zapachów tutaj sporo. Tym razem kilka słów na temat perfum od perfumeria REFAN  http://refan-polska.com/  ❤ Wybór zapachów spory zarówno dla pań jak i dla panów. Ja wybrałam nr 115  czyli zapach Gabriela Sabatini. Mocny, dość intensywny zapach,  dla kobiety pewnej siebie i zdecydowanej-  tak bym go określiła. Perfumy zawierają duże zaperfumowanie  co sprawia, że zapach jest długotrwały  i nie ulotny.  Nie mam się do czego przyczepić jeżeli chodzi o trwałość.  Wystarczy jeden psik, więc powiedziałabym również, że są wydajne. Refan posiada buteleczki o różnych pojemnościach od 15ml do 100 ml i więcej, ale to przy zamówieniach  w sklepie.  Moja buteleczka ma 50ml jest podłużna, delikatna i posiada srebrną nakładkę.  Dodatkowo iż dostałam je przed świętami- perfumki, były świetnie zapakowane.  Oprócz ładnej, świątecznej torebki  miałam też mikołajkową czapeczkę  na nakładce butelki.  Design powalający

Urlop czas zacząć 😉

Witaj morze, polskie morze 😉 🌞🌞🌞 Odezwę się jak wrócę i nowe wpisy wrzucę. Teraz trzeba naładować bateryjki... POZDRAWIAM