Przejdź do głównej zawartości

Nature Box z olejem kokosowym 😍👍

Ostatnio jestem pod wrażeniem moich włosów- tego jak wyglądają,
że się nie puszą, a ładnie kręcą,
że błyszczą i przyjemnie pachną kokosem
i są odpowiednio NAWILŻONE .
Po umyciu szamponem i użyciu sprayu
z olejem kokosowym tłoczonym
na zimno -
już po pierwszym użyciu, aż
cztery osoby zwróciły uwagę na moje włosy i zapytały co z nimi zrobiłam, czy byłam u fryzjera czy farbowałam itp.
Oczywiście mowa tu o kosmetykach do włosów Nature Box z olejem kokosowym, które miałam okazję wypróbować dzięki stronie Ambasadorka kosmetyczna.
Myję włosy co drugi dzień. Po umyciu wycieram ręcznikiem,
kłaki rozczesuję i psikam kokosowym sprayem.
Kładę się spać z mokrymi włosami,
a wstaję z loczkami 😍
Szampon ma dobrą konsystencję.
Jest wydajny i ma dużą butlę 385 ml.
Nie zawiera SLS ani parabenów i jest w 98% ze składników naturalnych. Nie zawiera sztucznych barwników.
Włosy są po nim przyjemne w dotyku i nie plączą się.
Oprócz szamponu używam też sprayu kokosowego, który ślicznie pachnie i pogłębia skręt moich fal.
Zawiera 100% tłocznego na zimno oleju kokosowego, który zmiękcza i nawilża włosy.
Podobnie jak szampon nie zawiera SLS, parabenów, ani sztucznych barwników.
Stosuję na osuszone ręcznikiem włosy i na suche również. Nie trzeba spłukiwać- spray nie obciąża włosów.
Opakowanie 125 ml
Zdecydowanie ten duet się u mnie sprawdził i mogę polecić z czystym sercem. ❤

#ambasadorkakosmetyczna @ambasadorka_kosmetyczna @natureboxbeauty
#natureboxbeauty
#vicapl #drogeriavica



Komentarze

  1. Bardzo fajna recanzja tej firmy rzeczywiście włosy wyglądają na zdrowsze .

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pewnością jest świetny, ale ja mam uczulenie na kokos.

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz przepiękne włosy! Co do oleju kokosowego - moje włosy bardzo go lubią, więc myślę, że produkty by się u mnie sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolejna rzecz do spróbowania, aby w końcu trafić na coś idealnego do włosów :D

    www.zycieblondynki.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie testowałam,ale wydaje się być dobry! Jak będę miała problem to spróbuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Marka ta od dawna mnie kusi. Jej produkty są interesujące

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle razy przechodzilam kolo tych kosmetykow w Rossmannie...Chyba wreszcie sie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje mi się, że mamy podobną strukturę włosów, dlatego też z pewnością przetestuję :) Gdzie można kupić taki zestaw?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się skusi łam na wersję z olejem awokado i z moreli. Ten pierwszy powodował bardzo szybkie przetluszczanie się włosów, wręcz były nieswieze zaraz po umyciu. Lepiej się u mnie sprawdził olej z moreli. Pięknie pachnie, a włosy są po umyciu cudowne, nie piszą się, są miękkie, super się ukladają

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnio o tych produktach zrobiło się głośno, mnie do nich jakoś nie ciągnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też często się kładę spać z mokrymi włosami, ale ładniej wyglądają jak je wysuszę suszarką. Ja używam do rozczesywania włosów sprayu Ziai i też sobie bardzo chwalę, zresztą mam długie włosy i to konieczne. Zawsze lubię poczytać o nowinkach, które ty proponujesz. Wiesz jeżeli chodzi o kokos to ja bardzo lubię cukier kokosowy. Jest nie tylko smaczny ale i zdrowy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje włosy niestety nie przepadają za produktami z olejem kokosowym.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten spray mnie niesamowicie zachęca, bardzo lubię tego typu odzywki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kuszą mnie szampony i żele (odżywki niekoniecznie)... kiedyś muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam okazji jeszcze korzystać z kosmetyków do włosów, które miały olejek kokosowy. Jestem ich bardzo ciekawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam zapach kokosu :) Smak z resztą też xD jedynie woda kokosowa tak średnio mi podchodzi. Olej kokosowy znam i ma swoje plusy ale i minusy zarówno jako kosmetyk jak i w kuchni. Były robione badania więc polecam sprawdzić. :) Ogólnie nie jest taki zły i na pewno lepszy niż większość chemii, której używa przeciętny polak. Pozdrawiam i zapraszam do mnie: https://lamliwypaznokiec.blogspot.com/2018/11/top-5-ksiazek-na-jesienne-wieczory.html#more

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz piękne włosy, a kosmetyki muszą pachnieć obłędnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Znam tę markę. Mam wersję zieloną z awokado. Bardzo lubię ich kosmetyki. Nawet ich używałam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super, sama nigdy nic od nich nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Perfumy od Refan Polska 👍❤

Dziś znowu pachnący wpis. Jestem strasznym zapachowcem, dlatego zapachów tutaj sporo. Tym razem kilka słów na temat perfum od perfumeria REFAN  http://refan-polska.com/  ❤ Wybór zapachów spory zarówno dla pań jak i dla panów. Ja wybrałam nr 115  czyli zapach Gabriela Sabatini. Mocny, dość intensywny zapach,  dla kobiety pewnej siebie i zdecydowanej-  tak bym go określiła. Perfumy zawierają duże zaperfumowanie  co sprawia, że zapach jest długotrwały  i nie ulotny.  Nie mam się do czego przyczepić jeżeli chodzi o trwałość.  Wystarczy jeden psik, więc powiedziałabym również, że są wydajne. Refan posiada buteleczki o różnych pojemnościach od 15ml do 100 ml i więcej, ale to przy zamówieniach  w sklepie.  Moja buteleczka ma 50ml jest podłużna, delikatna i posiada srebrną nakładkę.  Dodatkowo iż dostałam je przed świętami- perfumki, były świetnie zapakowane.  Oprócz ładnej, świątecznej torebki  miałam też mikołajkową czapeczkę  na nakładce butelki.  Design powalający

"Radykalna prawda w związku" recenzja e-book

Hej ludziki Ostatnio dzięki współpracy z Reach a bloger miałam okazję przeczytać e-book "Radykalna prawda w związku" . Książka ta właściwie jest takim trochę poradnikiem dla par, które chcą osiągnąć szczęśliwy związek, bo jak wiadomo czasami sama miłość nie wystarczy... Autorem e-booka jest psychotraumatolog Sergio S Dorje , który zajmuje się między innymi terapią traum . "Radykalna prawda w związku " to taka czytanka na jedno popołudnie, akurat w sam raz do kawki na świeżym powietrzu. Czyta się szybko i przyjemnie. Dużo się możemy dowiedzieć odnośnie tego co robimy źle w związku, jakie są języki miłości i jak powinniśmy się nimi posługiwać. Ogólnie przydatna wiedza. Mamy tam też ćwiczenia dla par z których możemy skorzystać. Generalnie polecam. E-booki są czasem przydatne- nie powiem. Okładka też mi się bardzo podoba, jednak jeśli chodzi o format książki to jednak wolę wersję papierową.  A Wy wolicie czytać e-booki czy jednak musicie czuć zapach książ

Urlop czas zacząć 😉

Witaj morze, polskie morze 😉 🌞🌞🌞 Odezwę się jak wrócę i nowe wpisy wrzucę. Teraz trzeba naładować bateryjki... POZDRAWIAM