Przejdź do głównej zawartości

Płyn do przypaleń, który działa cuda

Taka sytuacja.

Wracasz z pracy, wchodzisz do kuchni,
a tam kuku 😱
- Twoja ulubiona patelnia w stanie
agonalnym. No nic tylko wyrzucić !
Nie wiesz kto jest temu winien, ale wolisz tego nieroztrząsać, gdyż mogłoby się skończyć na użyciu tejże patelni....
Ale szkoda tak wyrzucać.
Myślisz sobie spróbuję płynem do naczyń,
dam do  zmywarki .
Nic nie pomogło !
Jedyną deską ratunku jest płyn do czyszczenia piekarników i przypaleń, który poleciła Ci koleżanka. Cudów się nie spodziewasz tym bardziej , że słyszałaś,
że płyn poradzi sobie świetnie i to bez szorowania, ale jednak nic Ci nie szkodzi spróbować.
No kurczę, nie uwierzysz póki nie zobaczysz.
Koleżanka mówi tylko koniecznie zrób to
w rękawiczkach i dla lepszego efektu podgrzej wcześniej patelnię.
Ok patelnię podgrzewasz, ale rękawiczek nie lubisz, więc sobie darujesz.
Myślisz
-ręce mi chyba nie odpadną.
Po czasie stwierdzasz, że jednak mogą odpaść 😉 i obiecujesz sobie w duchu, że przy następnym razie skorzystasz z rękawic.
Na koniec -
nosisz okulary, więc je ściągasz i nawet wtedy widzisz, że płyn od FABERLIC sobie poradził z twoją przyjaraną, ulubioną patelnią.

 Po jednym użyciu płynu do czyszczenia piekarników i przypaleń ⬇️
Jak widać efekt widoczny gołym okiem, a i patelni nie trzeba wywalać.
Cena płynu 13.90 zł za 500 ml
https://faberlic.com
POLECAM

Komentarze

  1. No no świetny efekt też się zastanawiam czy zamówic ten płyn bo każdy go zachwala i teraz wism czemu wow

    OdpowiedzUsuń
  2. Znienawidzą nas producenci patelni haha

    OdpowiedzUsuń
  3. Na szczęście jeszcze nigdy nie doprowadziłam gara do takiego stanu ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooooł, kiedyś mi się zdarzyło! :) Szkoda, że nie znałam wtedy takich środków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy produkt, czasami by się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo proszę jaki efekt. Muszę zapamiętać, w końcu nigdy nie wiadomo, co może być potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy produkt, widzę że działa cuda! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o kurde, świetny efekt !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Serio? Aż nie mogę w to uwierzyć. A jeszcze napisałaś ten post tak fajnie, że chce teraz mieć ten płyn natychmiast, choć nie mam przypalonej patelni w domu. Ale i tak chcę:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż dam drugi komentarz, bo ubawiłam się cudownie. Jak Ty to zrobiłaś, że ubawiłam się na poście o płynie do czyszczenia patelni? Zasługujesz chyba na 3 komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie no efekt jest swietny. Przydałby mi się taki płyn

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem zaskoczona efektem. Muszę mieć ten płyn

    OdpowiedzUsuń
  13. No przyznam, że wygląda to na coś rewolucyjnego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cena bardzo dobra jak za produkty, który tak działa. Do tej pory nawet nie miałam pojęcia, że coś takiego istnieje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z patelnią radzi sobie prawie tak dobrze jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To coś dla mojego męża 😊. On lubi upieczone potrawy i czasem przypadła 😊.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Chce taki płyn, ja ciągle coś przypalam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. No niezly efekt. Musze wyprobowac

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę wypróbować ten płyn :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uuu tak załatwić patelnię? ja bym ją wyrzuciła, skoro tak wygląda to ona dobrej jakości nie jest. Na https://www.oleole.pl/patelnie,_Tefal.bhtml jak zamawiałam to daje minimalną ilość tłuszczu i serio się nic nie przypala. Nawet jak na chwilę mi się zdarzy zapomnieć, że coś na patelni mam. A normalna na pewno już by była brązowa. Także podstawa dobra patelnia.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Radykalna prawda w związku" recenzja e-book

Hej ludziki Ostatnio dzięki współpracy z Reach a bloger miałam okazję przeczytać e-book "Radykalna prawda w związku" . Książka ta właściwie jest takim trochę poradnikiem dla par, które chcą osiągnąć szczęśliwy związek, bo jak wiadomo czasami sama miłość nie wystarczy... Autorem e-booka jest psychotraumatolog Sergio S Dorje , który zajmuje się między innymi terapią traum . "Radykalna prawda w związku " to taka czytanka na jedno popołudnie, akurat w sam raz do kawki na świeżym powietrzu. Czyta się szybko i przyjemnie. Dużo się możemy dowiedzieć odnośnie tego co robimy źle w związku, jakie są języki miłości i jak powinniśmy się nimi posługiwać. Ogólnie przydatna wiedza. Mamy tam też ćwiczenia dla par z których możemy skorzystać. Generalnie polecam. E-booki są czasem przydatne- nie powiem. Okładka też mi się bardzo podoba, jednak jeśli chodzi o format książki to jednak wolę wersję papierową.  A Wy wolicie czytać e-booki czy jednak musicie czuć zapach książ

Perfumy od Refan Polska 👍❤

Dziś znowu pachnący wpis. Jestem strasznym zapachowcem, dlatego zapachów tutaj sporo. Tym razem kilka słów na temat perfum od perfumeria REFAN  http://refan-polska.com/  ❤ Wybór zapachów spory zarówno dla pań jak i dla panów. Ja wybrałam nr 115  czyli zapach Gabriela Sabatini. Mocny, dość intensywny zapach,  dla kobiety pewnej siebie i zdecydowanej-  tak bym go określiła. Perfumy zawierają duże zaperfumowanie  co sprawia, że zapach jest długotrwały  i nie ulotny.  Nie mam się do czego przyczepić jeżeli chodzi o trwałość.  Wystarczy jeden psik, więc powiedziałabym również, że są wydajne. Refan posiada buteleczki o różnych pojemnościach od 15ml do 100 ml i więcej, ale to przy zamówieniach  w sklepie.  Moja buteleczka ma 50ml jest podłużna, delikatna i posiada srebrną nakładkę.  Dodatkowo iż dostałam je przed świętami- perfumki, były świetnie zapakowane.  Oprócz ładnej, świątecznej torebki  miałam też mikołajkową czapeczkę  na nakładce butelki.  Design powalający

Urlop czas zacząć 😉

Witaj morze, polskie morze 😉 🌞🌞🌞 Odezwę się jak wrócę i nowe wpisy wrzucę. Teraz trzeba naładować bateryjki... POZDRAWIAM