Przejdź do głównej zawartości

Golas - celebryta 😉

Miałam dziś pisać recenzję czegoś tam,
ale na lokalnej stronie znowu pisali
o nadrzecznym ukazywaczu narządów.
Ten temat mnie zaintrygował do tego stopnia, że postanowiłam o tym napisać.
Strach tam chodzić, bo pan masturbator grasuje , no, ale jak ktoś lubi takie darmowe widoki to zapraszam.😉😱
Golas z nad Bobru , bo taką ma ksywę - chodzi całkiem nago i bawi się swoim drążkiem.
Swoją drogą jak można chodzić całkiem nago w biały dzień- jak w ogóle można chodzić nago po terenie
publicznym ?
- tego nie ogarniam, więc  podejrzewam,
że pan musi być bardzoooo wyzwolony.
Golas jest już bardzo znany w tej okolicy.
W sumie to nie pierwszy raz , gdy o nim piszą. To taki nasz lokalny celebryta bym rzekła ... 😉
P.s zdjęcie zapożyczone z neta. 

😉😉😉

Komentarze

  1. Dobrze że kochana cię nie zainteresował 😂😂 no jak kto woli wiesz Bóg nas stworzył nagich może on coś mylił i myśli że żyje w tamtych czasach

    OdpowiedzUsuń
  2. No i super :) Ja też chadzam nago po mieszkaniu przy gościach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszędzie znajdą się tacy ludzie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha u nas jest taka Pani co wszystkim daje za parę groszy Ale ona jest chora he więc wybaczam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach brak słów na takich ludzi, może chce zabłysnąć ale mu nie wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  6. A on nie uciekł przypadkiem z jakiegoś szpitala ? ;) Czy to tylko takie hobby?

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam pojęcia skąd się biorą tacy ludzie, co to jest w ogóle za pomysł... Panu chyba brakuje mocnych wrażeń. Oby go szybko dorwali. Może odechce mu się takich zabaw.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, to trochę przerażające. Cóż ten Pan musi mieć w głowie..

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezly celebryta skoro juz nawet posty o nim pisza ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdyby pan jeszcze leżał sobie spokojnie na plaży i się opalał to jestem w stanie zrozumieć, no ale takie rzeczy - strach tam chodzić :P

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie niestety taki Pan chodził w parku koło placu zabaw. Po telefonie na policję Ci zjawili się dopiero po 40 minutach, jak Pana już nie było :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Radykalna prawda w związku" recenzja e-book

Hej ludziki Ostatnio dzięki współpracy z Reach a bloger miałam okazję przeczytać e-book "Radykalna prawda w związku" . Książka ta właściwie jest takim trochę poradnikiem dla par, które chcą osiągnąć szczęśliwy związek, bo jak wiadomo czasami sama miłość nie wystarczy... Autorem e-booka jest psychotraumatolog Sergio S Dorje , który zajmuje się między innymi terapią traum . "Radykalna prawda w związku " to taka czytanka na jedno popołudnie, akurat w sam raz do kawki na świeżym powietrzu. Czyta się szybko i przyjemnie. Dużo się możemy dowiedzieć odnośnie tego co robimy źle w związku, jakie są języki miłości i jak powinniśmy się nimi posługiwać. Ogólnie przydatna wiedza. Mamy tam też ćwiczenia dla par z których możemy skorzystać. Generalnie polecam. E-booki są czasem przydatne- nie powiem. Okładka też mi się bardzo podoba, jednak jeśli chodzi o format książki to jednak wolę wersję papierową.  A Wy wolicie czytać e-booki czy jednak musicie czuć zapach książ

Perfumy od Refan Polska 👍❤

Dziś znowu pachnący wpis. Jestem strasznym zapachowcem, dlatego zapachów tutaj sporo. Tym razem kilka słów na temat perfum od perfumeria REFAN  http://refan-polska.com/  ❤ Wybór zapachów spory zarówno dla pań jak i dla panów. Ja wybrałam nr 115  czyli zapach Gabriela Sabatini. Mocny, dość intensywny zapach,  dla kobiety pewnej siebie i zdecydowanej-  tak bym go określiła. Perfumy zawierają duże zaperfumowanie  co sprawia, że zapach jest długotrwały  i nie ulotny.  Nie mam się do czego przyczepić jeżeli chodzi o trwałość.  Wystarczy jeden psik, więc powiedziałabym również, że są wydajne. Refan posiada buteleczki o różnych pojemnościach od 15ml do 100 ml i więcej, ale to przy zamówieniach  w sklepie.  Moja buteleczka ma 50ml jest podłużna, delikatna i posiada srebrną nakładkę.  Dodatkowo iż dostałam je przed świętami- perfumki, były świetnie zapakowane.  Oprócz ładnej, świątecznej torebki  miałam też mikołajkową czapeczkę  na nakładce butelki.  Design powalający

Urlop czas zacząć 😉

Witaj morze, polskie morze 😉 🌞🌞🌞 Odezwę się jak wrócę i nowe wpisy wrzucę. Teraz trzeba naładować bateryjki... POZDRAWIAM