Przejdź do głównej zawartości

Kobieta kontra mężczyzna 😉

Na życzenie Zwariowana Mama 
bo publikować tego nie zamierzałam, ale się uparła i kopem w dupę straszyła 😂😂😂

Kobieta i mężczyzna są jak woda i ogień,
Wenus i Mars, piękna i bestia he he.
Taka kobieta- 
niby fizycznie słaba, ale psychicznie nie jednego terrorystę, by rozbroiła. 
Weź ją podkurw to spojrzeniem Cię rozgrzebie na tysiące kawałków, 
weź ją mocniej podkurw to włączy się wzrok mordercy i celibat na długi, długi czas, 
a weź ją tak jeszcze bardziej podkurw 
to uaktywni się tryb grobowa cisza i wtedy to masz już przesrane- autentiko.
Taka kobieta ona nawet jak jest chora 
to niczego po sobie nie pokazuje, 
łyknie tabletkę, coś na zbicie gorączki, 
tapeta na "ryj" i walczy dalej podczas ,gdy 
taki mężczyzna niby silny, 
a psychicznie jak małe dziecko, 
a gdy choruje to już jest kurwa dramat.
Taka sytuacja :
Wraca żona z pracy 
w domu ciemno jak w dupie, 
syf, kiła i mogiła. 
Wchodzi do pokoju i myśli:
Co jest kurwa przecież dziś miał wolne....
Wchodzi głębiej, patrzy spod kołdry jakieś zwłoki wystają. 
Pyta a Ty co?
- Kochanie przepraszam strasznie źle się dziś czuję.
Przejęta żona rzuca torebkę podbiega do "zwłok" dotyka głowy i ździwiona pyta:
Ale co Ci jest?
- Głowa mnie boli, gorączkę mam.
Jako doświadczona matka już po dotyku wie, że on tej gorączki NIE ma, no może ewentualnie 37.2 
ale na to się nie umiera. 
- Kochanie pomóż mi wstać- muszę do toalety. 
Pomaga mu. Kładzie się spowrotem. 
- Jezu jak mnie głowa napierdala .
- Tabletkę Ci przyniosę. 
- Przestań! 
Nie będę się gównem truć.

- Ok no to męcz się dalej. 
A tak w ogóle to co dziś na obiad? 
Miałeś coś zrobić...
- Tak wiem, ale tak źle się czułem. 
- Rozumiem, ale mogłeś chociaż po pizzę zadzwonić.
- Nie mogłem. Rady nie dałem. 
W kieszeni nóż się otwiera , no ale przecież jest chory- kobieto bądź żeś wyrozumiała. 
To, że Ty biegasz po parku z psem mając 39 stopni gorączki, nie znaczy, że on też tak będzie. 
Zrozum wreszcie. 
37.2 zaczyna umierać, 
38 to już jest agonia, 
a przy 39 to już gromnicę szykuj 
i pal kurwa, pal,
bo jak dojdzie do 40 stopni to księdza będziesz wzywać musiała 😂😂😂

Komentarze

  1. Kochana uśmiałam się jak nigdy samą prawdę napisałaś o tych naszch chłopach i nas no i oczywiście o temperaturze ...😂😂😂😂

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakbym mojego męża widziała w akcji 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. haha, ale się uśmiałam i coś w tym jest hahaha.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo humorystyczny wpis, a jakże prawdziwy!!! Ostatnio mój chłopak miał 37 stopni i stwierdził, że jest chory i musi leżeć w łóżku, że nie ma na nic siły, a najgorsze, że tego dnia mieliśmy jechać na parapetówkę do mojej kuzynki :/ Gdy tylko usłyszał, że dam mu pokierować swoim autem, od razu się ruszył :'D Tacy to mężczyźni są

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobre 😂 mój też będzie umierał ale leków nie weźmie 😂

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie to jest prawdziwe. Głowa go boli....Bólu miesiączkowego to by już nie przeżył na pewno. A jakby miał urodzić dziecko? To by dzieci na świecie nie było.... Dobry tekst.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne! Usmiałam się! :) Sporo w tym prawdy. Często bijemy facetów na głowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale się uśmiałam. Cała prawda. Mój tez śmiertelnie choruje na przeziębienie 😜😉🤣

    OdpowiedzUsuń
  9. No zawirowała Cię ta zwariowana Mama, ale świetny tekst!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Perfumy od Refan Polska 👍❤

Dziś znowu pachnący wpis. Jestem strasznym zapachowcem, dlatego zapachów tutaj sporo. Tym razem kilka słów na temat perfum od perfumeria REFAN  http://refan-polska.com/  ❤ Wybór zapachów spory zarówno dla pań jak i dla panów. Ja wybrałam nr 115  czyli zapach Gabriela Sabatini. Mocny, dość intensywny zapach,  dla kobiety pewnej siebie i zdecydowanej-  tak bym go określiła. Perfumy zawierają duże zaperfumowanie  co sprawia, że zapach jest długotrwały  i nie ulotny.  Nie mam się do czego przyczepić jeżeli chodzi o trwałość.  Wystarczy jeden psik, więc powiedziałabym również, że są wydajne. Refan posiada buteleczki o różnych pojemnościach od 15ml do 100 ml i więcej, ale to przy zamówieniach  w sklepie.  Moja buteleczka ma 50ml jest podłużna, delikatna i posiada srebrną nakładkę.  Dodatkowo iż dostałam je przed świętami- perfumki, były świetnie zapakowane.  Oprócz ładnej, świątecznej torebki  miałam też mikołajkową czapeczkę  na nakładce butelki.  Design powalający

"Radykalna prawda w związku" recenzja e-book

Hej ludziki Ostatnio dzięki współpracy z Reach a bloger miałam okazję przeczytać e-book "Radykalna prawda w związku" . Książka ta właściwie jest takim trochę poradnikiem dla par, które chcą osiągnąć szczęśliwy związek, bo jak wiadomo czasami sama miłość nie wystarczy... Autorem e-booka jest psychotraumatolog Sergio S Dorje , który zajmuje się między innymi terapią traum . "Radykalna prawda w związku " to taka czytanka na jedno popołudnie, akurat w sam raz do kawki na świeżym powietrzu. Czyta się szybko i przyjemnie. Dużo się możemy dowiedzieć odnośnie tego co robimy źle w związku, jakie są języki miłości i jak powinniśmy się nimi posługiwać. Ogólnie przydatna wiedza. Mamy tam też ćwiczenia dla par z których możemy skorzystać. Generalnie polecam. E-booki są czasem przydatne- nie powiem. Okładka też mi się bardzo podoba, jednak jeśli chodzi o format książki to jednak wolę wersję papierową.  A Wy wolicie czytać e-booki czy jednak musicie czuć zapach książ

Urlop czas zacząć 😉

Witaj morze, polskie morze 😉 🌞🌞🌞 Odezwę się jak wrócę i nowe wpisy wrzucę. Teraz trzeba naładować bateryjki... POZDRAWIAM