Przejdź do głównej zawartości

Produkty od Roge Cavailles 👍😍



Ostatnio było mi dane przetestować świetne produkty marki  Roge Cavailles.
Jako pierwsze na test poszły 
żel do higieny intymnej 
oraz krem pod prysznic z masłem migdałowym i różą 😍
Oba te kosmetyki bardzo przypadły mi do gustu.
Żel do higieny intymnej jest w opakowaniu o pojemności 200ml, posiada wygodną pompkę, odświeża i ładnie, przyjemnie pachnie. Zapach dość intensywny jak na żel do okolic intymnych. Kolor przeźroczysty.
Żel zawiera ekstrakt z mięty. Nie zawiera parabenów, ani mydła.
Jest hipoalergiczny.
Utrzymuje świeżość do 12 godzin.
Cena ok 27 zł

Krem pod prysznic z masłem migdałowym 
i różą jest w fajnej , różowej 
250 ml buteleczce, natomiast kolor produktu jest biały o konsystencji kremowej.
Zapach bardzo przyjemny. 
Jest idealny dla skóry suchej i wrażliwej.
Głęboko nawilża i sprawia, że skóra jest jedwabiście delikatna.
Podobnie jak powyższy żel
nie zawiera parabenów, mydła i jest hipoalergiczny.
Zawiera ekstrakt z róży 🌹
Bardzo przyjemnie się go używa.
Koszt takiego kremu pod prysznic to również ok 27 zł.

Oba te produkty są wydajne i wystarczy tylko kropla. Jeżeli chodzi o żel to jedna pompka jest w sam raz.
https://www.facebook.com/RogeCavaillesPolska/
Uważam, że warto wypróbować 
aczkolwiek wiem, że cena trochę 
odstrasza 😉

Komentarze

  1. Super kochana muszę się porozglądać za produktami tej firmy bo super recenzja ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne produkty, a zwłaszcza ten krem pod prysznic mnie zaciekawił *.* uwielbiam kosmetyki z wyciągiem z róży :) szkoda tylko, że cena jest dosyć wysoka, ale myślę, że jednak przekłada się to na jakość produktu, więc warto po nie sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wysoka cena ale produkty fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam kompletnie tej marki i czas najwyższy nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam jeszcze tej marki i chętnie bym spróbowała, ale cena jest trochę wysoka :/

    OdpowiedzUsuń
  6. this brand look realy amazing, i need to try, thanks for sharing..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam wcześniej o nich, ale wydają się ciekawe :) Choć chyba za drogie na studenckie życie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. krem pod prysznic bym przetestowała

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię kosmetyki różane. Dobrze służą mojej skórze.

    OdpowiedzUsuń
  10. krem pod prysznic najbardziej mnie zainteresował :) z przyjemnością bym go przetestowała :)

    mojaszafamodaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Supcio chrupcio, picza czysta ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te kosmetyki mają strasznie brzydką szatę graficzną i wyglądają na bardzo tanie. Ich cena mnie zaskoczyła. Ale dalej nie jestem przekonana do zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ceny są wyższe niż drogeryjnych produktów ale jakość robi swoje i cena idzie w górę. Mogą być ciekawe

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Radykalna prawda w związku" recenzja e-book

Hej ludziki Ostatnio dzięki współpracy z Reach a bloger miałam okazję przeczytać e-book "Radykalna prawda w związku" . Książka ta właściwie jest takim trochę poradnikiem dla par, które chcą osiągnąć szczęśliwy związek, bo jak wiadomo czasami sama miłość nie wystarczy... Autorem e-booka jest psychotraumatolog Sergio S Dorje , który zajmuje się między innymi terapią traum . "Radykalna prawda w związku " to taka czytanka na jedno popołudnie, akurat w sam raz do kawki na świeżym powietrzu. Czyta się szybko i przyjemnie. Dużo się możemy dowiedzieć odnośnie tego co robimy źle w związku, jakie są języki miłości i jak powinniśmy się nimi posługiwać. Ogólnie przydatna wiedza. Mamy tam też ćwiczenia dla par z których możemy skorzystać. Generalnie polecam. E-booki są czasem przydatne- nie powiem. Okładka też mi się bardzo podoba, jednak jeśli chodzi o format książki to jednak wolę wersję papierową.  A Wy wolicie czytać e-booki czy jednak musicie czuć zapach książ

Perfumy od Refan Polska 👍❤

Dziś znowu pachnący wpis. Jestem strasznym zapachowcem, dlatego zapachów tutaj sporo. Tym razem kilka słów na temat perfum od perfumeria REFAN  http://refan-polska.com/  ❤ Wybór zapachów spory zarówno dla pań jak i dla panów. Ja wybrałam nr 115  czyli zapach Gabriela Sabatini. Mocny, dość intensywny zapach,  dla kobiety pewnej siebie i zdecydowanej-  tak bym go określiła. Perfumy zawierają duże zaperfumowanie  co sprawia, że zapach jest długotrwały  i nie ulotny.  Nie mam się do czego przyczepić jeżeli chodzi o trwałość.  Wystarczy jeden psik, więc powiedziałabym również, że są wydajne. Refan posiada buteleczki o różnych pojemnościach od 15ml do 100 ml i więcej, ale to przy zamówieniach  w sklepie.  Moja buteleczka ma 50ml jest podłużna, delikatna i posiada srebrną nakładkę.  Dodatkowo iż dostałam je przed świętami- perfumki, były świetnie zapakowane.  Oprócz ładnej, świątecznej torebki  miałam też mikołajkową czapeczkę  na nakładce butelki.  Design powalający

Urlop czas zacząć 😉

Witaj morze, polskie morze 😉 🌞🌞🌞 Odezwę się jak wrócę i nowe wpisy wrzucę. Teraz trzeba naładować bateryjki... POZDRAWIAM