Przejdź do głównej zawartości

Maseczka bąbelkowa O2 od FABERLIC

Bubble Mask o2 od FABERLIC
głęboko oczyszcza i matuje.
Jest to moja pierwsza maseczka
w płachcie
i pomimo,że przez 20 minut wyglądałam jak potwór z amazońskiej jungli 🤤😉 
to było warto.
Wiem,że na pewno jeszcze wrócę 
do takiej maseczki i że jest o wiele wygodniejsza niż te w kremie.
Skóra na twarzy stała się wyczówalnie 
bardziej nawilżona,delikatniejsza 
i co za tym idzie ładniejsza 👍🏻
Zapach delikatny co również jest plusem.
Poza tym po nałożeniu czuć jak 
bąbelkuje i tworzy się aktywna piana.
Teraz mam buźkę delikatną jak pupcia niemowlaczka 😁
Koszt 15.90
Link do maseczki tutaj ⬇️⬇️⬇️
https://faberlic.com/index.php?option=com_catalog&view=goods&id=1000314123540&Itemid=2075&lang=pl

Komentarze

  1. No no super widziałam tą maseczkę w sklepach i się zastanawiałam czy sobie ją kupić ae teraz po twoim wipisie będę wiedziała że warto 😊😊żeczywiście wyglądasz ja potworek ale widać że warto 😊😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Już od jakiegoś czasu czaje się na tę maseczkę :D Muszę w końcu zaostrzyć swoje poszukiwania by móc ją osobiście przetestować.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam w domu podobną maseczkę bąbelkową kupioną w Biedronce. Jeszcze jej nie wypróbowałam, ale może na nia pora. 😀 bawi mnie to, że tak „bąbelkowe”! 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjecie bombowe 😉 nigdy nie uzywalam takich maseczek bo nie do konca wiedzialam czy warto tyle zainwestowac. Dzieki za opinie 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę w końcu przetestować tą maskę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nigdy nie miałam takiej maski - bardzo chętnie wypróbuję <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się zastanawiam nad maseczką arganową, ale to trzeba by zrobić u kosmetyczki, więc na pewno więcej pieniędzy trzeba wydać. Ta też się wydaje być spoko. Zastanawiam się jak działają te z węglem aktywnym.

    Pozdrawiam,
    Szyszka z bloga: https://szyszka-pisze-blog.blogspot.com/ ⛄🎅🎄.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo ciekawy produkt. Chyba się skuszę :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kupiłam taką bąbelkową maseczkę w kremie. Czekam na nią. Mam nadzieję na efekty porównywalne do Twoich.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Radykalna prawda w związku" recenzja e-book

Hej ludziki Ostatnio dzięki współpracy z Reach a bloger miałam okazję przeczytać e-book "Radykalna prawda w związku" . Książka ta właściwie jest takim trochę poradnikiem dla par, które chcą osiągnąć szczęśliwy związek, bo jak wiadomo czasami sama miłość nie wystarczy... Autorem e-booka jest psychotraumatolog Sergio S Dorje , który zajmuje się między innymi terapią traum . "Radykalna prawda w związku " to taka czytanka na jedno popołudnie, akurat w sam raz do kawki na świeżym powietrzu. Czyta się szybko i przyjemnie. Dużo się możemy dowiedzieć odnośnie tego co robimy źle w związku, jakie są języki miłości i jak powinniśmy się nimi posługiwać. Ogólnie przydatna wiedza. Mamy tam też ćwiczenia dla par z których możemy skorzystać. Generalnie polecam. E-booki są czasem przydatne- nie powiem. Okładka też mi się bardzo podoba, jednak jeśli chodzi o format książki to jednak wolę wersję papierową.  A Wy wolicie czytać e-booki czy jednak musicie czuć zapach książ

Perfumy od Refan Polska 👍❤

Dziś znowu pachnący wpis. Jestem strasznym zapachowcem, dlatego zapachów tutaj sporo. Tym razem kilka słów na temat perfum od perfumeria REFAN  http://refan-polska.com/  ❤ Wybór zapachów spory zarówno dla pań jak i dla panów. Ja wybrałam nr 115  czyli zapach Gabriela Sabatini. Mocny, dość intensywny zapach,  dla kobiety pewnej siebie i zdecydowanej-  tak bym go określiła. Perfumy zawierają duże zaperfumowanie  co sprawia, że zapach jest długotrwały  i nie ulotny.  Nie mam się do czego przyczepić jeżeli chodzi o trwałość.  Wystarczy jeden psik, więc powiedziałabym również, że są wydajne. Refan posiada buteleczki o różnych pojemnościach od 15ml do 100 ml i więcej, ale to przy zamówieniach  w sklepie.  Moja buteleczka ma 50ml jest podłużna, delikatna i posiada srebrną nakładkę.  Dodatkowo iż dostałam je przed świętami- perfumki, były świetnie zapakowane.  Oprócz ładnej, świątecznej torebki  miałam też mikołajkową czapeczkę  na nakładce butelki.  Design powalający

Urlop czas zacząć 😉

Witaj morze, polskie morze 😉 🌞🌞🌞 Odezwę się jak wrócę i nowe wpisy wrzucę. Teraz trzeba naładować bateryjki... POZDRAWIAM