Przejdź do głównej zawartości

Czarna maska PIL'ATEN

No i nadszedł ten dzień...
Boję się jak diabli,ale co tam 😉

Moja ciekawość była silniejsza i tak oto czarna maska PIL'ATEN wylądowała dziś na mojej twarzy...
Omg heheh większość mówiła lub pisała,
że by się nie odważyła - pomyślałam
no co mi tam,
co najwyżej dostanę jakiegoś podrażnienia😉
Jednak odpukałam 3 razy w niemalowane i poszłam zrobić parówkę na twarz.
Przed nałożeniem maski należy bowiem otworzyć pory,a aby to zrobić potrzebna jest parówka czyli np przyłozenie ciepłego recznika na twarz tak na kilka minut.
Gdy pory będą już otwarte należy na brodę,czoło i nos nałożyć czarną maskę i potrzymać ją ok 30-40 minut po czym delikatnie zerwać,gdy stwardnieje.
Tak też zrobiłam... ⬇️

Po zaleconym czasie zdjęłam maskę- na szczęście fajnie odchodziła 👍
Zapach też taki w miarę,konsystencja i kolor smoły 😉
"Smołę" fajnie się nakłada- należy zużyć całą saszetkę na raz. W sumie nie było się czego bać. Twarz ciut delikatniejsza,wszystkie włoski i część wągrów powyłaziły. Zaskórniki są teraz mniej widocznie,więc efekt jakiś tam jest. Szału nie ma,ale uważam,że 
raz na jakiś czas można wydać te 2 złote 😉
P.S
Nie należy tego robić przy dzieciach,gdyż grozi Wam stwierdzenie,że wyglądacie jak murzyńska mama ...



Komentarze

  1. O czyli nie było tak źle z tym ściągnięciem maski ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i jak widać nie było się czego bać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że napisałaś o co chodzi z tą parówką, bo już zaczynałem się o Ciebie martwić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czarną maskę kupiłam pod wpływem reklamy na Facebooku drogerii Jawa i to u nich faktycznie kupiłam dwie saszetki. Parówki nie robiłam, ale nakładałam maskę po gorącej kąpieli gdy twarz była rozgrzana. Ja sobie chwalę i kupię znowu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Perfumy od Refan Polska 👍❤

Dziś znowu pachnący wpis. Jestem strasznym zapachowcem, dlatego zapachów tutaj sporo. Tym razem kilka słów na temat perfum od perfumeria REFAN  http://refan-polska.com/  ❤ Wybór zapachów spory zarówno dla pań jak i dla panów. Ja wybrałam nr 115  czyli zapach Gabriela Sabatini. Mocny, dość intensywny zapach,  dla kobiety pewnej siebie i zdecydowanej-  tak bym go określiła. Perfumy zawierają duże zaperfumowanie  co sprawia, że zapach jest długotrwały  i nie ulotny.  Nie mam się do czego przyczepić jeżeli chodzi o trwałość.  Wystarczy jeden psik, więc powiedziałabym również, że są wydajne. Refan posiada buteleczki o różnych pojemnościach od 15ml do 100 ml i więcej, ale to przy zamówieniach  w sklepie.  Moja buteleczka ma 50ml jest podłużna, delikatna i posiada srebrną nakładkę.  Dodatkowo iż dostałam je przed świętami- perfumki, były świetnie zapakowane.  Oprócz ładnej, świątecznej torebki  miałam też mikołajkową czapeczkę  na nakładce butelki.  Design powalający

"Radykalna prawda w związku" recenzja e-book

Hej ludziki Ostatnio dzięki współpracy z Reach a bloger miałam okazję przeczytać e-book "Radykalna prawda w związku" . Książka ta właściwie jest takim trochę poradnikiem dla par, które chcą osiągnąć szczęśliwy związek, bo jak wiadomo czasami sama miłość nie wystarczy... Autorem e-booka jest psychotraumatolog Sergio S Dorje , który zajmuje się między innymi terapią traum . "Radykalna prawda w związku " to taka czytanka na jedno popołudnie, akurat w sam raz do kawki na świeżym powietrzu. Czyta się szybko i przyjemnie. Dużo się możemy dowiedzieć odnośnie tego co robimy źle w związku, jakie są języki miłości i jak powinniśmy się nimi posługiwać. Ogólnie przydatna wiedza. Mamy tam też ćwiczenia dla par z których możemy skorzystać. Generalnie polecam. E-booki są czasem przydatne- nie powiem. Okładka też mi się bardzo podoba, jednak jeśli chodzi o format książki to jednak wolę wersję papierową.  A Wy wolicie czytać e-booki czy jednak musicie czuć zapach książ

Urlop czas zacząć 😉

Witaj morze, polskie morze 😉 🌞🌞🌞 Odezwę się jak wrócę i nowe wpisy wrzucę. Teraz trzeba naładować bateryjki... POZDRAWIAM